Välkommen till Hertzöga BK!
Hertzöga Bollklubb
Egna arrangemang

Precis som vanligt kör vi fotbollsskola i sommar och är du mellan 6-12 år är du välkommen att vara med.

Vill du också spela i samma färger som Isak, Kulusevski, Rolfö och Kosse?

I så fall har du hamnat helt rätt. Dra på dig den blågula tröjan och dribbla dig fram på fotbollsplanen i sommar! I Landslagets Fotbollsskola lär du dig att sätta guldkant på passningarna, straffsparkarna, nickarna och tekniken och får spela roliga matcher tillsammans med nya och gamla kompisar. Nu väntar vi bara på dig. Häng med!

2024 arrangerar Hertzöga BK Landslagets Fotbollsskola på Ilanda IP i juni, V24 torsdag och fredag och V25 måndag, tisdag och onsdag håller skolan öppen..

Välkommen med din anmälan via:
Hertzöga BK arrangerar fotbollsskolan "Lira Blågult" i samarbete med Svenska Fotbollförbundet

Tider och åldrar
6-9 år kör förmiddagar 09.00 -11.30
10-12 år kör eftermiddagar 12.30 - 15.00

Ledare är som vanligt spelare från de egna leden.

Anmälningsavgiften 800:-.

Sista anmälningsdag är 19 maj.

Har ni frågor som inte besvaras av hemsidorna, kontakta Mathias på kansliet 054-53 12 90 eller hertzogabk@telia.com