Välkommen till Hertzöga BK!
Hertzöga Bollklubb
Egna arrangemang

Info inför cupen

Med 60 lag i cupen hälsar vi i Hertzöga F14/P14 er varmt välkomna till Ilanda IP den 1 oktober!

Spelschema finner ni här:

Spelschema

Parkering kommer finnas vid Ilanda IP, Ilandaskolan, Ilandahallen, Ilanda industriområde, Ilandatjärn samt Skåreskolan.

Vi ser fram emot en härlig fotbollsdag!

A: Ilandaskolan

B: Killarnas

C: Damstugan

D: Skåreskolan

Allt gott!

Tusen tack alla sponsorer!

Genrepet 2023

Söndagen den 1:a oktober är det dags för vår traditionella turnering GENREPET på Ilanda IP. Turneringen är precis som det låter – ett genrep inför nästa års 7-mannaspel och riktar sig i år till flickor och pojkar födda 2014.

• Spelform: 7-mannafotboll
  • Speltid 2 x 15 minuter 3 matcher/lag
  • Inget slutspel
  • Alla deltagare får medalj

Kiosk och grill är öppen under dagen. Endast swish.

Vidare information om turneringen finns i Cuponline

Vid frågor och funderingar – tveka inte att höra av er! Lättast når ni oss på mail genrepet2023@gmail.com

Anmälan har stängt och vi Välkomnar de 55 lag som är anmälda på Cup!

Varmt välkomna!

Hertzöga BK, F14 och P14