Välkommen till Hertzöga BK!
Hertzöga Bollklubb

Hertzöga shopen

Hertzögas profilkläder hos Stadium

Länk till beställning av Hertzögas profilkläder hos Stadium för lag & lagledare:

Bifoga följande information om sponsortryck skall faktureras via Stadium:

Det går även att göra privatbeställningar av Hertzögas profilkläder hos Stadium på länken nedan:

Provstege för profilkläderna finns på kansliet för utprovning, så att leverans kan ske snabbt och smidigt.

Kläderna finns inte på lager på kansliet utan beställs från Stadium. Räkna därför med en leveranstid.

Fan & supporter produkter

Produkterna nedan kan du köpa direkt på kansliet och ge ditt stöd åt Hertzöga.

2020 års julklappstips för alla gul/gröna. Snygg t-tröja! Först till kvarn!

Denna t-shirt finns i storlekarna 120, 140, 160, S-XXL i begränsat antal. Köps på kansliet för 170 kr, inga beställningar via e-post/telefon.
Eller dessa halsdukar? Finns till försäljning för 200 kr.
Ytterligare en julklapp för 200 kr, finns i grått också om ett par veckor på kansliet.
Klistermärke - 10:-

Gym- eller skopåse (35x50cm) - 130:-