Välkommen till Hertzöga BK!
Hertzöga Bollklubb
Fotboll

Sommaravslutning PF15
2022-07-02 11:23
Sommaravslutning med hinderbana, dragkamp och traditionsenlig föräldramatch

Förra inlägget så hade vi precis startat upp med träning. Vi ska se till att få lite tätare uppdateringar. ☺️

Nu har vi kört en vårsäsong som givetvis avslutades med lek och skoj tillsammans med er föräldrar.

Vi samkörde tillsammans med F15 som vi förra året också tränade tillsammans med.

kul att få leka ihop igen med hinderbana, dragkamp, vattenlek och traditionsenlig föräldramatch där vi mixade lagen killar och tjejer 😊🥳

Tack alla för en bra vårsäsong så ses vi i Augusti igen för mer träning och skoj ihop. Våra träningspass skall innehålla glädje, lek, spel och färdighetsövningar allt sammanvävt till ett intensivt och kul träningspass. Detta kommer vi fortsätta med till hösten där vi siktar på uppstart lördagen 13/8, men mer information kommer via mail när det närmar sig!

Än en gång tackar vi ledare för en kul vårsäsong och önskar er alla en fin sommar och tack F15 för en kul avslutning! 👏🏻☀️🌺⚽️🔰