Serieledarna på besök nu på lördag för IB-Herr!
2023-01-16 10:05
På lördag är det dags att vända hem till hemmaborgen Hultsbergshallen igen. Denna gång är det serieledarna Hultsberg IBF som kommer på besök, en på förhand tuff uppgift för oss.
Mötet i höstas gick till övertid, där vi dock var otroligt nära att avgöra matchen med några sekunder kvar av ordinarie tid. Allt talar för att även mötet på lördag kommer bli en intensiv och spännande drabbning.

För vår egen del handlar det om att studsa tillbaka efter helgens förlust mot GS86. Vi visar bra saker i vårt spel, men nu gäller det att vi får utdelning och att vi höjer oss ännu mera.

Vi hoppas som vanligt på ett stort stöd på läktaren, så ta med dig vänner och familj och kom och stötta HBK på lördag. Vi lovar ett riktigt hett derby där vi kommer ge allt vi kan för att serieledarna ska få en jobbig lördagseftermiddag!

Matchstart 16:00 i Hultsbergshallen, vi ses där!

Foto- @skagersfoton