Serieledarna på besök på lördag för IB-herr!
2022-11-28 16:01

På lördag väntar en spännande uppgift då serieledarna Skoghalls IBK Utveckling kommer på besök till Hultsbergshallen. Det är ett ungt och fartfyllt lag som har gjort en strålande start på säsongen med endast en förlust på de 8 inledande matcherna.

För vår egen del ska vi fortsätta på den positiva trend som vi just nu är inne i, och vi kommer ha goda chanser till tre poäng på lördag om vi kan prestera på topp återigen. Vi tar självklart sikte på tredje raka vinsten!

Men för detta behöver vi som vanligt ett stort stöd ifrån läktarhåll, så vi hoppas att du vill spendera lördagseftermiddagen med oss i Hultsbergshallen. Tillsammans jobbar vi in 3 nya poäng!

Matchen börjar 15:30, vi ses där!

#hbkfamiljen

Foto: Robin Karlsson Dahlgren.