Välkommen till Hertzöga BK!
Hertzöga BK
Innebandy
IB Herr

IB Herr: Toppmöte för div 2 & hemmapremiär för div 5 till helgen
2022-10-12 09:28
Efter helgens mycket starka seger mot GS86 är det nu dags att ladda om inför nästa match i div 2, där vi nu ställs mot topptippade Hultsberg. Det är ett motståndarlag som har värvat friskt inför säsongen och som har rustat upp laget rejält för att göra en satsning mot div 1, så det är en tuff match som väntar oss på söndag!

Vi vet att vi kommer ha en fin chans att störa Hultsberg på söndag om vi kommer upp i samma nivå som i senaste matchen, och vi ska göra allt vi kan för att ställa till med en skräll!
Matchen spelas på söndag med matchstart 18:45 i Karlstad Innebandyarena.

Div 5 laget åkte hem med en storseger ifrån Degerfors i söndagens seriepremiär i div 5, så det ser mycket lovande ut även där framöver. På söndag är det dags för säsongens första hemmamatch i div 5. Den matchen startar 16:00 i Hultsbergshallen, där SK Örnen U står som motståndare. Passa på att åka och kolla på den innan ni beger er till Karlstad Innebandyarena för att heja på div 2 laget!

Glöm heller inte den historiska seriepremiären för ib-dam som är nu på lördag hemma i Hultsbergshallen, med matchstart 13:00 där Degerfors IBK står som motståndare.
Den matchen vill ni sannerligen inte missa!

Vamos HBK!

Aktuella nyheter2020-03-26 07:10