Sponsormatch på söndag med fritt inträde!
2023-02-20 11:46

På söndag är det dags för säsongens sista hemmamatch, och då passar vi på att köra fritt inträde och sponsormatch! Vi säger ett stort tack till Testhuset, Värmlandsschakt och Svetsbutiken som deltar som matchsponsorer vid matchen.

Motståndare i matchen är Arvika som ligger tätt före oss i tabellen, så det kommer garanterat bli en spännande drabbning mellan två jämna lag. Matchen spelas på söndag med matchstart 15:30 i Hultsbergshallen, vi ses väl där?

Det är utöver söndagens match fler matcher under veckan. Först ut är div 2 laget som ställs mot Åmål på bortaplan på torsdag, sedan spelar div 5 laget på bortaplan på fredag mot Olsäter. Det är med andra ord en intensiv vecka som väntar innan söndagens sponsormatch!

#hbkfamiljen