Egna arrangemang

Hertzögas Inomhuscup 2024

Kick-offen för fotbollssäsongen i Karlstad är här för 36:e gången. Som vanligt kommer alla fotbollsälskare att vara där, även du?

Lördagen den 6 januari är det åter dags för vår traditionella inomhuscup på Sundsta Idrottshus i Karlstad. Som tidigare år spelas alla matcher i Sporthallen och vi använder mål av storleken 4x2 meter.

Anmälningsavgiften är 2 500 kr/lag och förstapriset ligger på 10 000 kronor, andrapriset är 3 000 kronor vid 16 anmälda lag

Turneringen är öppen för 16 lag som kommer delas in i fyra stycken fyralagsgrupper där alla går vidare till åttondelsfinal. Alla lag spelar således minst 4 matcher. Först till kvarn gäller vid anmälan och betalningen ska ske senast 15 december. Priserna kan ändras vid färre antal lag.

Spelprogram för cupen den 6 januari 2024

Lottning Inomhuscup.