Genrepet närmar sig med stormsteg och nu finns bemanningsschema under fliken Dokument på vår hemsida. Om ni behöver byta pass löser ni det sinsemellan som vanligt och meddelar samtidigt Anna Carlsson om bytet så att vi har ett uppdaterat och korrekt schema att gå efter den 30 september.
Ni som ingår i Arenagruppen kommer att få ett separat mail från Caroline Rosengren som är ansvarig med ytterligare detaljerade instruktioner och ev. förberedelser ni får hjälpas åt med innan. I Arenagruppen ingår även föräldrar från F08.
Föräldragruppen ordnar med inköp till grillförsäljningen, ni som skall jobba där dyker upp till start av passet och utför de ev. förberedelser som behövs innan det är dags att börja sälja. Vi kommer att sälja både grillkorv och hamburgare denna gång.
F08 har hand om lotteriet och prickskyttet.
Vi vill även uppmärksamma att trots att man har ett pass med start- och sluttid under dagen är vi alla gemensamt ansvariga för hela arrangemanget vilket betyder att man hugger i där det behövs även utanför sitt pass samt att alla hjälps åt att få i ordning arenan i fint skick när dagen är slut.
Spelschema och lagindelning hanterar ledarna och meddelar detta så snart det är klart. Matcher pågår mellan 09:00 - 15:45 ca.
Frågor eller funderingar? Hör av er till någon i Föräldragruppen så löser vi det!
Bästa hälsningar Karin, Maria, Liv & Anna