Det blev en tung förlust på Sporthälla IP igår, där vi inte riktigt kommer upp i nivå. Vi möter ett Säffle som försvarar lågt och är kontringsstarka. Vi lyckas idag inte att bryta ned Säffles försvar och de straffar oss hårt många gånger med vassa kontringar, hatten av till dem.
Slutresultat 3-0 (2-0 HT )
Nu tar vi ett välförtjänt uppehåll och laddar batterierna ordentligt inför höstsäsongen 🔋Vi vill passa på att rikta ett stort tack till alla er supportrar som hejar på oss vecka in och vecka ut, det är ovärderligt 💛💚
Ha en fin sommar så ses vi igen till hösten🌸