VIBF prisade Hertzöga BK
2021-06-16 09:56

Hertzöga fick igår vid en utomhusceremoni motta priset Årets förening av VIBF.

Motiveringen löd;
"Föreningen har med en klar målsättning att fokusera på barn och ungdomar år för år kunnat växa som förening sett till både antalet lag, spelare och engagerade ledare. Pandemikrisen till trots slår man nu rekord i antalet anmälda lag inför kommande säsong. Med en tydlig ambition om att ligga i framkant och bredda verksamheten gör man en satsning på att implementera Innebandy Flex i syfte att nå nya målgrupper. Föreningen är alltid representerad i gemensamma värmländska sammanhang och bidrar gärna med tankar i frågor som rör distriktets utveckling i stort."

En stort tack från Styrelsen till alla ledare, kansli m.fl. i föreningen som gör jobbet för att föreningen skall fungera så bra så vi prisas.

Läs mer på VIBFs hemsida;

Föreningar prisades | Innebandy.se